nuffies

Sunday, September 4, 2011

Raya and the other thing.

Hai semua. Selamat Hari Raya. Rasanya belum terlambat kan nak wish semua follower-follower kesayangan saya. Saya akui saya dah lama tak update blog ni. Tapi tak bermakna saya tak sayang kamu semua. Saya lebih suka menjadi silent reader semenjak dua menjak ni. 

Nak tahu kenapa? 

Saya mengalami depressi sebenarnya. Reason? Saya potong rambut. Saya tahu, mungkin ramai akan cakap saya ni drama queen. mesti ada yang mengeluarkan kata-kata seperti:

"Ek eleh ko. Potong rambut pun nak depress. apa x pernah potong rambut ke" 

Untuk pengetahuan anda semua. Saya memang sangat jarang potong rambut. Kalau boleh dua tahun sekali baru nak trim rambut saya satu inci. Akhirnya rambut saya sudah pun panjang mencapai paras pinggang.


rambut lama yang panjang mengurai

Rambut baru yang macam ****

Mungkin ada yang akan cuba ambil hati saya dan cakap:
"Ok ape" atau "cute what"
Tapi setiap kali saya tengok cermin, mesti saya hilang confidence.
Saya rasa rambut saya macam rambut lelaki.
Benci. Mahu tutup muka bila keluar rumah. Oh rambut. Cepatlah panjang.

P/s: Ini bukan entri tagih simpati. Ini luahan hati saya yang tulus ikhlas.


1 comment:

SALWA ADNAN said...

ape babe lu potong rambut!
wahhhh!!!!!