nuffies

Tuesday, September 6, 2011

Bila dapat hadiah tak ikhlas

Untuk pengetahuan korang semua, saya sangat suka masuk contest. Tak kira la contest apa-apa. Asalkan tidak perlu bayar apa-apa. Contest SMS, hantar surat, telefon radio saya tak layan ya. 

Setelah beberapa kali mencuba nasib, ada la jugak contest yang saya menang. Macam tiket wayang ke, premiere movie ke, movie merchandise ke. Anyway, baru-baru ini saya ada join contest dekat GSC punya website. 

To make a long story short, I received a mail from GSC yesterday. Excited ni sebab dapat menang hadiah. Even though I'm not sure for which contest sebab semua contest I masuk. 


Upon opening the packages, I found two ticket for this movie:

Spy kids. Layan je la. Boleh tengok Jessica Alba :)

Ok. Meh baca T&C pulak.
  • Not exchangeable for cash
  • Valid only when movie is marked "*"
  • Not applicable for twin seat bla bla bla


Owh. So I check kat GSC whether this movie dah ada marked * ke tidak. Oh ok ada. So takyah la nak kena tunggu 2 minggu baru boleh guna tiket kan. But hari ini dan esok saya bekerja malam manakala Mr. Intan Payung bekerja pagi. so tak boleh nak dating. Decided to go this Friday since dua-dua pun free.

Tapi ini pula yang saya jumpa:


FFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU

Siapa from Melaka or Penang nak tiket ni? Rasa-rasa kalo esok pos kat korang, korang sempat tengok tak? Kalo nak sila komen entri ni ye.





1 comment:

Vesella Letcheva said...

dhahaha,saba je laa. nasib baik i melaka. :P