nuffies

Tuesday, July 12, 2011

Akan tengok cerita ni esok!!!

Ada orang beli jiwa aku dengan membelanja aku tengok cerita ni esok!!

Jangan marah! :)

3D lagi tu.

Sapa nak tengok the last installment of Harry Potter, sila la beli tiket secara online.
Kalo nak beratur esok memang tak dapat la.
Masa aku tengok tiket kat GSC pagi tadi pun tinggal seat depan-depan je.
Tu pun beli sehari awal weyh.
Seb baik yang 3D ada seat selang-seli. Dapat jugak aku yang dua dari belakang.
Ahahahahhahaha

Adios losers! Aku dapat tengok Harry Potter. yay yay

No comments: