nuffies

Saturday, June 25, 2011

Maharaja Lawak Final 2011

Korang nangis tak bila diorang umumkan yang Sepah menang? 
Terharu sangat bila tengok reaksi diorang.

Ke sebab aku rasa Jep hansome? ahahaha
hehe :) kan handsome tu. 

OMG OMG rumah ni ada gambar Dafi

"Kalau boleh, sebelum merompak aku kena batalkan puasa aku dulu. Baru tak dosa"

"Manis tak kurma ini?"

"Kurma ini memang manis, sayangnya perangai kamu ini tak berapa manis"


"Kenapa abang dah tak mesra dengan saya?"

"Papa, mama, kenapa gadoh-gadoh? Tak baik gadoh-gadoh Terperanjat Boboy"

"Nyanyi pun tak sedap. Bukan main teruk lagi"
"Itulah. Nyanyi pun tempo macam Amir"



LOLOLOLOLOL



No comments: